solros

Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Nu är jag...

Av Louise - 14 september 2009 17:06

...verkligen värd den goda kopp lyxkaffe jag har framför mig.

Jag har nämligen städat hela lägenheten.

Det är så fint.

Var till och med och köpte en liten blomma att ha på vardagsrumsbordet.

Borde kanske läst det vi ska ha läst till konstvetenskapen i kväll, men jag orkar inte.

Städade istället.

Det är bra att återuppta pluggandet lite, jag menar, man vet ju hur det var förut, så fort man hade något viktigt att plugga till så gjorde man allt annat, som att sortera papper, vika tvätt, tvätta fönster osv.

Perfekt! Nu får jag en massa gjort i lägenheten...


Helgen som var var hur mysig som helst.

Det var föräldrahelg på sambons dotters skola.

Hon bor på internat och det är ingen personal där på helgerna.

Det gör att alla föräldrar blir tilldelade sig en helg då de ska vara på skolan och finnas till om det skulle vara något.

Vi hade sådan tur med vädret. Härligt solsken hela tiden.

God mat, mycket sömn, äppelpaj, skratt, talbok i bilen dit o hem, mys och promenader.

Jag är nöjd.


Till helgen kommer favoritgrannen på middag tillsammans med sin dotter.

Undrar var det blir för gott då...

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 4 april 2013 21:55

...kvalitetstid med sig själv hinner man tänka många bra tankar...

Av Louise - 26 mars 2013 16:19

...från mobilen

Av Louise - 26 mars 2013 16:08

...jobba, äta, sova... Ja, det är ungefär det som jag ägnat mig åt den senaste tiden. Men nu har jag ändrat schema, solen skiner, det är vår och jag hoppas orka mer. Trivs fantastiskt bra på jobbet, det är kul att vara där. Nu ska jag bara se...

Av Louise - 17 februari 2013 20:41

...vilodag. Något som annamats i detta hushåll i dag. Inte många knop som gjorts här inte. Sov länge. Avnjöt våffelfrukost. Sambon hamnade vid sin dator för att koppla av med WOW. Jag hamnade vid min och den eminente serien "once upon a t...

Av Louise - 7 februari 2013 22:44

...no se, så att säga. Hinner lixom inte med mig själv nu och hur ska man då hinna blogga? Jobbet är fortfarande spännande o bra, men tiden räcker inte till. Sambon kan ju vara uppe sent även om han ska jobba dagen därpå, men det klarar inte jag. H...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards