solros

Alla inlägg under februari 2008

Av Louise - 29 februari 2008 20:53

...på väg till Sälen =)

Har fått mal i lägenheten =( 

Av Louise - 27 februari 2008 22:41

..........idag är jag bara så himla trött


Av Louise - 27 februari 2008 20:28

Av Louise - 25 februari 2008 22:21

...om det är så att jag har någon slags negativ strålning eller liknande som påverkar elektriska apparater. Nu vill inte min espressomaskin som jag vill... inte heller fungerar min TV-box som den ska...

Grrrrrrrrrrrrrrrr

Blir lite irriterad minst sagt.

Go natt 

Av Louise - 25 februari 2008 22:18

...är aldrig fel!

Solen sken när jag vaknade vid åtta, men jag somnade om och när jag vaknade vid 10 sken den fortfarande.

Härligt. Min citrus hade slagit ut och en härlig doft av citrusblom spred sig i mitt sovrum.

Betalade räkningar, satte på kaffe och läste i min bra bok.

Bakade scones o gjorde varm choklad. T kom o vi åt frukost. Sen åkte vi och handlade lite inför Sälenresan. Jag fick en skidjacka. O vad han är rar...

Åkte hem o han gick och lade sig.

Kände inspirationen flöda och satt och spelade o sjöng i en timme medans min nykomponerade köttgryta puttrade på spisen. Målade på min krokodiltavla och den blev klar =)

En riktigt bra och härlig dag.

kramar 

Av Louise - 25 februari 2008 10:26

...och ledig.

Sov länge. Skönt.

Nu ska jag baka scones o göra varm choklad. Det är nog världens bästa frukost när man är ledig. Det eller våfflor.

Helgen var bra. Var ho A från jobbet i lördags och åt. Sen gick vi ut en sväng, det var kul, men vi var så trötta så jag var hemma redan strax efter tolv. Sov hos T. Gårdagen blev lugn, vi slöade, tittade på TV, tog en promenad, köpte sushi o hade det bra.

Annars är det bara några få dagar kvar till semestern =)

Kram 

Av Louise - 20 februari 2008 20:36

...har jag tillbringat hela min dag. Jag har ätit i sängen, tittat på TV i sängen, tittat på film i sängen, druckit kaffe i sängen, pratat i telefonen i sängen och sovit i sängen.

Jag har äntligen sluppit ifrån min jobbiga huvuvärk tills tor del. Har bara ett molande kvar. Ska krypa ner i ett bad nu o sedan tillbaka till sängen...

Kram 

Av Louise - 20 februari 2008 20:01

Everyone is a colour

All colours are beautiful

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards