solros

Alla inlägg den 7 september 2007

Av Louise - 7 september 2007 01:47

...på syrrans blogg att hon börjat med dagens ris o ros. Vilken bra idé, den knycker jag =)


Dagens ris: Till min dumma dumma förkylning!

Dagens ros: Till M som hjälpte mig med kontakten. Puss på dig 

Av Louise - 7 september 2007 01:40

...så kan det gå. Nu är klockan mitt i natten o jag har precis bevittnat en biljakt med däckskrik o blinkande polisbilar, svarta skåpbilar o hela kittet. Inte riktigt vad man väntar sig en vanlig sketen torsdagskväll. Men så blev det i alla fall. Tur att jag inte bor där T bor.

När han vaknade vid strax efter fem bryggde jag kaffe o tänkte bjuda på resterna från gårdagens äppelkaka så insåg han vad klockan var o fick brott hemmåt. Han skulle spela dataspel kl sex. Då kom jag på den briljanta idén att hälla kaffet i en termos, packa ner paj o sås i en påse o åka med. Så det gjorde jag. Tänkte bara vara där en stund så kunde han skjutsa hem mig sen. Men det är trots allt mysigt att bara vara i samma rum, att sitta i soffan o titta på TV när han sitter vid datorn o spelar, så nu har jag sett alla amerikanska komedier som de lyckas visa på en kväll, gosat med hans kisse o druckit kaffe, så nu kan jag säkert inte somna. Tur att jag inte ska jobba i morgon, annars skulle jag upp om 4 timmar. Urk! Ska krypa ner i sängen nu i alla fall o försöka mig på att sova. Men det är inte lätt med täppt näsa... suck

Kram o go natt 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards