solros

Alla inlägg den 23 september 2007

Av Louise - 23 september 2007 15:35

...gick ut till sophuset för att slänga lite skräp. Vad hittar jag där? Jo någon har ställt en kasse jeans där, jeans som ser helt oanvända ut. Lumpsamlare som man är tog jag helt sonika med mig kassen in till mig för att se huruvida jeansen kunde passa, o tänka sig, helt lagom i midjan, en aning för långa men man har väl symaskin. Tack så mycket. Är nu lycklig ägare till 5 par nya jeans.

Kram 

Av Louise - 23 september 2007 12:36

Gör såhär :
Som ditt förnamn = Tar du ditt mellannamn
Som ditt efternamn = Tar du din närmaste grannes efternamn
Som din hemstad= Tar du det senaste bussbesöket
Som din ålder = Tar du din mammas ålder
Som ditt yrke = Tar du din pappas yrke
Som dina intressen tar du  = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )
Som din hårfärg = Tar du din tröjas färg
ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du inte tål
hej jag heter Elisabet Cederlund, jag bor i Tollered, jag är 38 år, o jag jobbar på ett lager på Friggoskandia, mina intressen är att städa o ha tråkigt, jag har 3 barn, min hårfärg är svart, och mina ögon är blåa, och jag älskar dansband och jazz o opera, min idol är 2 världar HAHAHA va FUUULT!!!!!!! Gör såhär : Förnamn = Mellan namn Efternamn = Närmaste granne Hemstad= senaste bussbesöket ålder = mammas ålder yrke = pappas yrke intressen = det du avskyr Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas ) hårfärg = tröjans färg ögonfärg = byxornas färg Musiksmak = sånt du inte tål Idol = den du senast lyssande på

Flytta bilden
 

Idol = den du senast lyssande på


Hej jag heter Maria Karlsson, jag bor i Skara och är 55 år. Jag arbetar som elkonstruktör och jag älskar att shoppa, sminka mig och följer modet slaviskt. Jag har 5 barn och mitt hår är svart liksom mina ögon. Jag älskar att lyssna på dansband o mina idoler är Sahara Hotnights.


Så kan det gå 

Av Louise - 23 september 2007 12:33

...duschat, dammsugit, städat badrummet o druckit kaffe. Nu ska jag gå å handla. Lite snacks till kvällen o nån liter mjölk kanske.

 Mitt apelsinträd blommar.

Det luktar gott i hela sovrummet.

Kram 

Av Louise - 23 september 2007 01:00

...en vecka! Gött! Jobbade i dag och vårt infravärmekrig fortsatte...

T o hans dotter hämtade mig efter jobbet. Vi åkte till stan o till en konstutställning jag ville se. Min kompis från folkhögskolan  hade några tavlor med. Sen bjöd jag på fika i det mysiga cafét strax intill. Åkte hem till T o såg två filmer. Kom hem vid halv tolv o kom på att jag missat "Babben" på TV. E-type var ju gäst o han är nog bland det snyggaste jag vet, så nu har jag tittat på det programmet. Har även surfat lite på idolsajten (pinsamt nog). Nu ska jag sova. I morgon blir det biljard med x-et o x-grannen. Ha det så bra

Kram 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards