solros

Alla inlägg den 2 juli 2007

Av Louise - 2 juli 2007 20:49

...nu längtar jag efter T så jag måste nog ringa...

Av Louise - 2 juli 2007 20:43

...med den papperssorteringen!

Det blev IKEA istället. Köpte mig äntligen en stekpanna som man kan göra pannkakor i, hoppas jag. Sen blev det ett staffli. Mitt har gått sönder. En stekspade var jag ju tvungen att ha, en som kan vara i teflonpanna. Tidskriftssamlare var oxå ett måste. Sen blir det de där onödiga sakerna som man känner att man MÅSTE ha, så det blev sex st ramar samt 4 st ljusstakar. IKEA är ett konstigt fenomen. Man kommer alltid där ifrån med något man inte skulle ha, eller i alla fall inte viste att man behövde förens man såg det!  Följde sedan med hem till M för att titta på hans nya möblemang. Snyggt!! Åkte sedan till stan o tog ett par öl med L. Det var länge sedan jag träffade henne. Hur trevligt som helst. Så nu är jag hemma, har precis skruvat ihop mitt stafli - fint! O så ska jag kolla mina tidskrifter, vilka jag ska behålla, vilka som ska kastas, så lite sortering ska jag nog hinna med.

Kram 

Av Louise - 2 juli 2007 12:20

... som Fru Fundersam hade  på sin blogg. Här har jag kompletterat med några av mina egna, alltså, några knyckta, några egna


* Den man ligger med får bädda.

* Den som tar, han har

* Det man inte minns, har inte hänt.

* Det man inte vet, har man ingen aning om.

* Det vi inte gör idag slipper vi göra om i morgon.

* Förtala är silver, förtiga är guld.

* Gammal kärlek kostar alltid

* Har man slagit yxan i båten får man ro som fan

* Man ska inte kasta spjut i radhus

* Man ska inte kasta pil i kuvös

* Man ska inte kasta pall i fryshus

* Man ska inte kasta ägg i hönshus

* Liten stuga kallas ofta stort dass

* Man måste kyssa många grodor innan man hittar sitt svin

* Som man raggar får man ligga

* Övning ger träning

* Friskt kopplat, hälften brunnet

* Bränt barn luktar illa

* Morgonstund har dålig andedräkt



Av Louise - 2 juli 2007 12:12

...diska o sortera papper. Livat värre. Hittade en spännande sight på nätet där man kan kolla när folk fyller år. Det var kul så det har jag gjort hela morgonen. Så nu kommer hela min bekantskapskrets bli terroriserad med födelsedagshälsningar.


I går sken faktiskt solen. Det blev inget besök hos de blivande svärföräldrarna för de var inte hemma. Istället åkte vi till Sillvik o badade. Skönt, men jag kan tala om att förkylningar blir inte bättre av att man badar i havet.

Nu ska jag ta en kopp kaffe o ta itu med pappershögen.

Kram 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards