solros

Direktlänk till inlägg 2 juli 2007

så gick det...

Av Louise - 2 juli 2007 20:43

...med den papperssorteringen!

Det blev IKEA istället. Köpte mig äntligen en stekpanna som man kan göra pannkakor i, hoppas jag. Sen blev det ett staffli. Mitt har gått sönder. En stekspade var jag ju tvungen att ha, en som kan vara i teflonpanna. Tidskriftssamlare var oxå ett måste. Sen blir det de där onödiga sakerna som man känner att man MÅSTE ha, så det blev sex st ramar samt 4 st ljusstakar. IKEA är ett konstigt fenomen. Man kommer alltid där ifrån med något man inte skulle ha, eller i alla fall inte viste att man behövde förens man såg det!  Följde sedan med hem till M för att titta på hans nya möblemang. Snyggt!! Åkte sedan till stan o tog ett par öl med L. Det var länge sedan jag träffade henne. Hur trevligt som helst. Så nu är jag hemma, har precis skruvat ihop mitt stafli - fint! O så ska jag kolla mina tidskrifter, vilka jag ska behålla, vilka som ska kastas, så lite sortering ska jag nog hinna med.

Kram 

 
 
Alma

Alma

3 juli 2007 14:13

Och vid kassan hamnar alltid någon pryl man ångrar att man plockade med sig! Hihi!
I love Ikea!

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Louise

5 juli 2007 23:52

Jo visst är det så =)
Nu har jag blivit sugen på ett nytt skrivbord oxå... jag har haft mitt sedan jag gick i 4:an. Dags att byta kanske? =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 4 april 2013 21:55

...kvalitetstid med sig själv hinner man tänka många bra tankar...

Av Louise - 26 mars 2013 16:19

...från mobilen

Av Louise - 26 mars 2013 16:08

...jobba, äta, sova... Ja, det är ungefär det som jag ägnat mig åt den senaste tiden. Men nu har jag ändrat schema, solen skiner, det är vår och jag hoppas orka mer. Trivs fantastiskt bra på jobbet, det är kul att vara där. Nu ska jag bara se...

Av Louise - 17 februari 2013 20:41

...vilodag. Något som annamats i detta hushåll i dag. Inte många knop som gjorts här inte. Sov länge. Avnjöt våffelfrukost. Sambon hamnade vid sin dator för att koppla av med WOW. Jag hamnade vid min och den eminente serien "once upon a t...

Av Louise - 7 februari 2013 22:44

...no se, så att säga. Hinner lixom inte med mig själv nu och hur ska man då hinna blogga? Jobbet är fortfarande spännande o bra, men tiden räcker inte till. Sambon kan ju vara uppe sent även om han ska jobba dagen därpå, men det klarar inte jag. H...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards