solros

Alla inlägg under november 2007

Av Louise - 3 november 2007 10:56

...att vakna i en nystädad lägenhet, koka lite kaffe, lyssna på ring så spelar vi och sedan lösa melodikrysset.

Ledig lördag är det bästa jag vet!!!

Nu ska jag packa ihop lite saker, göra lite matsäck, sen ska vi ut i skogen i det vackra höstvädret och bara njuta hela lördagen.

Mmm 

Av Louise - 2 november 2007 22:01

Tror att min citronplanta har tagit självmord...

inte ett blad kvar, alla på golvet...

suck 

Av Louise - 2 november 2007 00:12

...ska upp kl 05,30 men här kommer ännu en onödig lista

Personlighet;
Vad heter du: Louise Maria Karlsson
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: vet ej

Vart bor du: Göteborg

Hur lång är du: ca 1.65

Ögonfärg: mellerade Hårfärg: råttfärgat


Skulle du vilja;
Krama någon nu? :JAAAAAA
Hålla handen med din älskade?: JAAAAAAAA

Pratar du fortfarande med;
personen du kysste senast?: ja
han som sa jag tycker om dig första gången i ditt liv?: nej..?
han som fick dig gråta sist? : ja..
hon du klappa till senast?: nej...

Brukar du;
krama dina tjejkompisar?: jaa

o lika med dina killkompisar? ja

Strula på fester? inte

snacka i mobilen flera timmar om dan? nej, men sms:a


Har du?
ljugit för dina föräldrar?: jodå..
sovit i samma säng som det motsatta könet?: ja...
sovit mellan två killar/tjejer?: ja..
ljugit för en vän?: ja

rökt/snusat?: snusat

Rökt brajja?: nej

Kläder;
Vad använder du just nu för jacka:

en beige jacka till jobbet o en skinnrock när jag inte jobbar

Vad använder du just nu för skor: dr martens kängor eller gympaskor

Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: de jag har, pyjamas

Vad har du för skostorlek: 38-40


Senaste personen som;
Du pratade med: T

Du gick på bio med: T
Du gick på stan med: S

Du kramade: T
Såg dig gråta: T
Skällde på dig: P på jobbet =(


Har du någonsin;
Bråkat med ditt husdjur: nej.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag:jo


Stuff;
Är du ensam nu: Ja
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: nej, tror inte det


Extra stuff;
Tar du droger: kaffe?
Vad är du mest rädd för: att förlora mig själv, och de jag älskar mest.
Vilka kläder sover du i: pyjamas
Vart vill du gifta dig: utomhus
Kör du bil: nej
Har du ett jobb: Ja

Gillar du att ha folk omkring dig: oftast men inte alltid

är du ett hälsofreak: inte
Har du någon tatuering: jo


De senaste 48timmarna har du;
Gråtit: ja

köpt något: ja

Varit sjuk: nej

Sjungit: Ja
Sagt "jag älskar dig": Ja

Träffat någon ny: nej

Saknat någon: Ja
Kramat någon: Ja
Kysst någon: Ja

Vilken;
Tidning läser du: GP ibland, HJ
Buss åker du oftast: 16, 31, 18 o 19

Frisyr har du: frisyr?

Dag fyller du år: 29 Juli

Senaste;
Film du såg: Legenden
Nått du stal: denna lista...

Mat du åt: lasagne


Av Louise - 1 november 2007 23:18

...skotten är planterade, de torkade trattkantarellerna nedstoppade i burkae lasagnen blev god o en massa jobb blev sökta. Har inte så ont i magen över att gå till jobbet. T gav mig en mental sköld att bära med mig i morgon ifall någon är dum.  Sen är det ju helg ju, ledig lördag, härligt.

Puss o go natt 

Av Louise - 1 november 2007 14:21

...nu har jag gråtit en skvätt över det elaka jobbet. Skönt att ha en famn att gråta i. Har gjort något konstruktivt av ilskan och lessenheten och sökt en massa nya jobb... håll tummarna.

Kram 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards