solros

Direktlänk till inlägg 7 september 2007

När man är sjuk har man tråkigt...

Av Louise - 7 september 2007 10:16

Namn: Louise Maria Karlsson
Piercingar: Öronen, om de räknas
Tatueringar: Japp, en

Längd: 165 cm

Skostorlek: 39-40
Hårfärg: Råttfärgat

Fräknar: Några stycken, kör med fdelsemärken i stället
Kär? Ja ja men!

Önskar du att du bodde någon annan stans? Möjligtvis i ett hus med trädgård, annars är Göteborg kalas

Tänker du på självmord? Nej
Tycker du att du är attraktiv? Ibland
Dricker du? Mest kaffe
Använder du droger? Nej, om inte kaffe räknas
Röker du? Har aldrig provat faktiskt
Vilket schampo använder du? Apotekets Våg
Vilken parfym använder du? Använder parfym ytterst sällan

Vad är du rädd för? Att något ska händ dem jag tycker om
Gillar du att tvätta? Inte direkt


Senaste...
Filmen du hyrde? Kan det ha varit den med Galenskaparna, vad hette den nu igen?

Filmen du köpte? Röda nejlikan

Personen du ringde? Syrran
Personen som ringde dig? T
TV-program du såg? Sinfeld

Person du tänkte på? T o syrran

Favorit...
Mat: TBlodpudding o bacon

Låt: O helga natt, med Jussi Björling

Sak att göra: Måla, läsa, promenera i skogen

Sport: Att titta på: landskamper av alla de slag Att utöva: Hm... promenader

Dryck: Kaffe o vatten

Kläder: Pyjamas, o aldrig går jag någonstans utan att ta med mig en kofta Film: Finns så många bra,

Bil: T:s, för den tar mig dit jag vill =)
Serie: Seinfeld, Morden i midsommer,


Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? Jajamen

Gråtit över en flicka? Ja, som vän
Ljugit för någon? Förmodligen

Varit i slagsmål? Jo då, slogs med J på syslöjden i 4:an...

Blivit arresterad? Inte då

Träffat någon från internet IRL? Tror inte det... jo, förresten, en gång

Antal...
Gånger du vart kär? Ska man räkna sådant?
Gånger ditt hjärta brustit? Hm... en gång riktgit ordentligt i alla fall

Hjärtan brustet på grund av dig? Förhoppningsvis inga
Tjejer du kysst? Ingen, om inte puss på kinden räknas =)
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? En

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ett antal

Ärr du har på kroppen? Ett från blindtarmsoperationen, ett på armen sen jag cyklade omkull o sen alla tusen ärr efter myggbetten

Pålägg som gäller: Ost

Dagens dryck: Vatten o kaffe
Senaste...
boken du läste? "Hanteringen av odöda" John Ajvide Lindqvist:

Personen du fick e-mail av? Tror det var han på Jönköpings kommun Personen du fick brev av? M-B

Personen du fick sms av? C

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Det var länge sen

Saken du köpte? Mat
Vad har du gjort idag? Vaknat

Var det kul? Helt ok

Brukar du svära mycket? Nae

När stiger du upp på morgonen? Vardagar 05.40 helger när jag vaknar
Gillar du att slåss? Ibland vill jag
Vad har du på dig? Min svarta pyjamas =)

Vad ska du göra ikväll? Se på TV o kncentrera mig på att bli frisk

Vad är du allergisk mot? Morötter, nötter, lite björkpollen, idiotiska människor
Var har du ont? Halsen

Använder du hårspray? Det var väl typ hundra år sedan sist

Kan du stå på händer? Nix
Håkan Hellström eller The Ark? Hårdrock

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? NEJ

Är du glad nu? Hyfsat

Var du glad igår? Ja då

Vad dansar du till? Musik?
Stockholm är... ? Vackert

Göteborg är....? Där jag bor

Kan du sjunga? Jaa!
Spaghetti eller makaroner? Spaghetti
Land du vill besöka? Mongolie


Nu känner jag mig;
[/] Fet
[x] Lycklig
[x] Tråkig
[ ] Cp
[x] Hungrig
[ ] Lönnfet
[x] Konstig
[x] Glad
[ ] Efterhängsen
[x] Datanördig
[ ] Ledsen
[x] På fel ställe

Ibland tänker jag;
[x] Jag är fattig
[x] Jag är misslyckad
[x] Jag är bäst i världen
[x] titta på mig, titta på mig!
[x] Uh, jag måste bara lägga mig på golvet
[x] Jag vill bara dööööööööö
[x] Mamma är underbar
[ ] Shit assooo, jag måste äta fiskbullar.
[ ]Fyfan, ta av dig brallorna.
[ ] Jävla blattefan!
[ ] Men ursäkta miiig?
[ ] Jag är bara så otroligt snygg.

När du hör glassbilen komma tänker du ibland;
[ ] Pappa betalar, jag sticker dit
[x] Jobbiga glassbil
[x] Jag vill slänga ägg på den
[ ] Auuuuuuh, jag är sugen på glass
[x] Finns det nån glass i frysen?
[ ] Undrar om de har glass som smakar sprit?

Idag har du;
[ ] Tittat på tv
[ ] Skickat ett/flera sms
[ ] Ätit leverpastej
[x] Varit ego
[ ] Ätit gurka
[ ] Flygit helikopter
[ ] Bjussat någon på godis
[ ] Kastat sten
[ ] Badat
[ ] Tittat nonstop på solen
[ ] Lekt med dockor
[x] Lyssnat på musik
[ ] Bäddat min säng
[x] Skrivit ditt namn
[ ] Dragit upp granplantor
[x] Känt av jordens dragningskraft
[ ] Skickat ett vykort/brev
[ ] Magplaskat rätt in i en bebispool
[ ] Glömt att du har en kompis som heter Bert
[ ] Hatat det du gör just nu
[x] Tappat balansen
[ ] Sjungit
[ ] Duschat
[x] Läst någonting
[ ] Solat

Jag känner en;
[ ] Egon
[ ] Linus
[x] Jerker
[x] Magnus
[x] Simon
[ ] Svea
[ ] Sven
[ ] Gördis
[x] Johan
[ ] Jennifer
[x] Jörgen
[x] Elin

[ ] Elsa
[x] Margareta
[x] Malin
[x] Sara
[x] Carolin
[ ] Pontus
[x] Stefan
[ ] Sven-Runar
[ ] Ida
[ ] Mulle

Jag gissar att du som läser detta har;
[x] mycket att göra
[x] inget att göra
[x] roligt
[x] väldigt underhållande
[x] avlidningstråkigt


Hardu

1. ”missat sista bussen hem” [ ]
2. Druckit alkohol [x]
3. Sovit i samma säng som någon av det motsatta könet [x]
4. Sovit i samma säng som någon av samma kön [x]
5. Kysst någon av samma kön [ ]
6. Haft någon i ditt rum förutom familjemedlemmar [x]
7. Tittat på porr [x]
8. Köpt porr [ ]
9. Tagit droger [ ]
TOTALT: 5


1. Tagit smärtstillande [x]
2. Tagit någon annans recept belagda medicin [ ]
3. Ljugit för dina föräldrar [x]
4. Ljugit för en vän [x]
5. Smygit ut ur huset [ ]
6. Gjort något olagligt [x]
7. Skurit dig själv [ ]

8. Skadat/sårat något [x]
9. Önskat att någon ska dö [x]
10. Sett någon dö [ ]
TOTALT: 6


1. Varit ute längre än du var tillåten [x]
2. Varit ute hela natten [x]
3. Ätit ett helt glasspaket själv [x]
4. Varit hos en teraput [ ]
5. Varit på avvärjning [ ]
6. Färgat ditt hår [x]
7. Fått böter [ ]
8. Varit med om en olycka [x]
9. Varit på en klubb [x]
10. Varit på en pub [x]
TOTALT: 7


1. Varit på ett vilt party [x]
2. Sett Mardi Gras [ ]
3. Druckit mer än fyra öl på en kväll [x]
4. Spenderat vårlov i Florida. [ ]
5. Sniffat någonting [ ]
6. Använt svart nagellack [x]
7. Haft på dig armband [x]
8. Haft på dig en T-shirt med ett bands namn på [x]
9. Lyssnat på rap [x]
10. Äger/Ägt en 50 Cent CD. [ ]
TOTALT: 6


1. Klätt dig som en gothare [ ]
2. Klätt dig som en plugghäst [x]
3. Klätt dig som en punkare [x]
4. Klätt dig som en grunge [ ]
5. Stulit något [ ]
6. Varit för full för att minnas något [ ]
7. Drabbats av en minneslucka [ ]
8. Svimmat [x]
9. Varit förälskad i en granne [ ]
10. Fått någon att smyga in i ditt rum [ ]
TOTALT: 3


1. Smygit in i någon annans rum [x]
2. Varit förälskad i din bästa vän [ ]
3. Varit på en konsert [x]
4. Rå-knullat någon [ ]
5. Blivit kallad för slampa [ ]
6. Kallat någon för slampa [ ]
7. Installerat högtalare i din bil [ ]
8. Haft sönder en spegel [x]
9. Duschat i någon av det motsatta könets hus [x]
10. Borstat dina tänder med någon annan tandborste [x]
TOTALT: 5

1. Ludacris har varit/är din favorit rappare [ ]
2. Sett en p-rulle på bio [ ]
3. Hängt i ett köpcentrum [x]
4. Skolkat från skolan [x]
5. Haft en operation [x]
6. Haft en skada [x]
7. Hamnat i en rättegång [ ]
8. Smitit från notan [ ]
9. Satt eld på något [x]
10. Ljugit om din ålder [x]
TOTALT: 6


1. Ägt/Hyrt en lägenhet [x]
2. Brytit mot lagen då en polis varit i närheten [ ]
3. Varit otrogen [ ]
4. Hamnat i trubbel med polisen [ ]
5. Pratat med en främling [x]
6. Kramat en främling [x]
7. Kysst en främling [ ]
8. Åkt bil med en främling [x]
9. Blivit trakasserad [ ]
10. Blivit verbalt trakasserad [ ]
TOTALT: 4


1. Träffat någon ansikte till ansikte som du träffat på internet [x]
2. Varit inne på internet 12 timmar i sträck [x]
3. Pratat i telefonen i mer än 4 timmar i sträck [x]
4. Tittat på TV i 12 timmar sträck [x]
5. Varit på en loppmarknad [x]
6. Blivit kallad för ett dåligt inflytande [x]
7. Druckit och kört bil [ ]
8. Busringt någon [x]
9. Legat i en soffa med någon av det motsatta könet [x]
10. Fuskat på ett prov [x]
TOTALT: 9
Totalt: 52 av 89

 
 
Alma

Alma

7 september 2007 11:41

Guuuud vilken låååång lista! Tar och jobbar med den lite senare. Kul med listor!
Krya på dig!

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Louise

7 september 2007 12:32

Tack, ska försöka! Det är min 15 åriga syster (se under syrran i länkar) som lurar in mig på alla listor...

 
Elin (alias syrran)

Elin (alias syrran)

7 september 2007 16:43

Hörrudu du?? vaddå lurar? XD Dessutom syns det att du kompierar rakt av för att mitt test var med i högen med mina svar XD

Det där med ris/ros gör inget alls

http://www.elinkarlsson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Louise

7 september 2007 17:24

Sådär, ändrat =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 4 april 2013 21:55

...kvalitetstid med sig själv hinner man tänka många bra tankar...

Av Louise - 26 mars 2013 16:19

...från mobilen

Av Louise - 26 mars 2013 16:08

...jobba, äta, sova... Ja, det är ungefär det som jag ägnat mig åt den senaste tiden. Men nu har jag ändrat schema, solen skiner, det är vår och jag hoppas orka mer. Trivs fantastiskt bra på jobbet, det är kul att vara där. Nu ska jag bara se...

Av Louise - 17 februari 2013 20:41

...vilodag. Något som annamats i detta hushåll i dag. Inte många knop som gjorts här inte. Sov länge. Avnjöt våffelfrukost. Sambon hamnade vid sin dator för att koppla av med WOW. Jag hamnade vid min och den eminente serien "once upon a t...

Av Louise - 7 februari 2013 22:44

...no se, så att säga. Hinner lixom inte med mig själv nu och hur ska man då hinna blogga? Jobbet är fortfarande spännande o bra, men tiden räcker inte till. Sambon kan ju vara uppe sent även om han ska jobba dagen därpå, men det klarar inte jag. H...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards