solros

Direktlänk till inlägg 19 juni 2007

Ett galet test från syrran...

Av Louise - 19 juni 2007 22:45

BRUKAR DU :


Titta på dig själv i spegeln: Ja

Gnälla:Ja, speciellt när jag är på jobbet, eller när jag precis kommit hem

Skrika: Jo då, det händer

Ha ångest: Ytterst sällan

Ta mediciner du inte borde ta: Nej

Vilja dö: Nej, det gör man tids nog i allafall

Drömma mardrömmar: Ytterst sällan

Ta droger: Räknas kaffe så ja...

Försöka vara annorlunda: Jag är annorlunda... är man dig själv är man inte som någon annan, alltså, annorlunda

Klä dig i svart: Händer allt som oftast

Gå till kyrkan: För sällan

Gå i skolan: Nej

Ljuga: Ytterst sällan det med

Hata folk: Nej, men ogilla

Lita på folk: Ja, kanske lite för ofta


VEM:


Saknar du: T, familjen

Vill du döda: Vill inte döda, men däremot slippa S

Rörde dig sist: T

Vill du slå: S

Vill du kittla: Den som har härligast skratt

Kramade du sist: T

Vill du prata med: Syrran, T

Skrek du på sist: S

Vill du vara som: Mig själv, någon annan kan jag inte vara

Sårade dig sist: Vet inte

Vill du bli galet full med: Jag dricker inte för att bli full

Gjorde dig riktigt glad senast:T

Fick du sms från senast: T (börjar bli tjatigt...)

Ringde dig senast:T (suprice)

Är vackrast på jorden: Farmor och mormor


HAR DU :


För många vänner: Nej

Tvångstankar: Ytterst få

Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet

Någon fysisk sjukdom: Allergi

Någon skada: Nae

Färgat håret:Slingor o toning några gånger

Brutit några ben: Höger arm en gång och vänster en annan

Några piercings: Räknas hål i öronen? I så fall har jag 5

Egen dator:Jajamen

Bra självförtroende:Jo då, fär det mesta

Sagt jag älskar dig till någon idag: JA

Bjudit ut någon: Ja

Varit kär: Ja

Dumpat någon: Nej, faktiskt inte

Stulit någonting: Jo, kanske nån penna från något jobb någon gång

Lämnat landet: Ja

Rymt hemifrån: Nej, men från dagis en gång

Tuttat eld på nått: E engångsgrill =) Det höll på att börja brinna i hela parken...

Gjort något olagligt: Tror inte det...


HUR :


Går du: Snygt i klackar =)

Fördriver du tiden: Läser, målar, pysslar... tiden går fort när man har skoj

Mycket pengar har du: Tillräckligt för att det ska gå runt

Tjänar du pengar:Japp

Ofta bäddar du sängen: Nästan varje dag

Ofta diskar du: Nästan varje dag

Ofta städar du: Varannan vecka ca

Många stör du dig på: S

Ofta träffar du din familj: För sällan!!!!!!


TROR DU :


Att du kommer bli något: Jag är redan något, mig själv!

På Gud: Nästan jämnt

På rymdvarelser: Jo då, det vore konstigt om vi var ensamma

Att folk tycker om dig: Hoppas det

På ett liv efter detta: Hoppas på et oxå

Att fiskar kan tänka: Jo då

Att du kommer leva länge: Med tanke på generna så, jo, förmodligen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 4 april 2013 21:55

...kvalitetstid med sig själv hinner man tänka många bra tankar...

Av Louise - 26 mars 2013 16:19

...från mobilen

Av Louise - 26 mars 2013 16:08

...jobba, äta, sova... Ja, det är ungefär det som jag ägnat mig åt den senaste tiden. Men nu har jag ändrat schema, solen skiner, det är vår och jag hoppas orka mer. Trivs fantastiskt bra på jobbet, det är kul att vara där. Nu ska jag bara se...

Av Louise - 17 februari 2013 20:41

...vilodag. Något som annamats i detta hushåll i dag. Inte många knop som gjorts här inte. Sov länge. Avnjöt våffelfrukost. Sambon hamnade vid sin dator för att koppla av med WOW. Jag hamnade vid min och den eminente serien "once upon a t...

Av Louise - 7 februari 2013 22:44

...no se, så att säga. Hinner lixom inte med mig själv nu och hur ska man då hinna blogga? Jobbet är fortfarande spännande o bra, men tiden räcker inte till. Sambon kan ju vara uppe sent även om han ska jobba dagen därpå, men det klarar inte jag. H...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards