solros

Alla inlägg den 25 juni 2007

Av Louise - 25 juni 2007 22:19

...med regn, regn o regn. Men vi hade fantastiskt trevligt på uteplatsen som var inglasad. Vi åt, åt, åt, sjöng snapsvisor, lyssnade på sommarsånger och regnet som smattrade härligt mot taket. Vi höll igång till 3 ungefär. Lördagen var slapp med vila i solen och kubspel samt en dålig amerikansk film på tv. Vi stannade till söndagen, får man sova i en mysig gäststuga så gör man gärna det =)

På vägen hem svängde vi förbi en jobbarkompis till T. De skulle precis äta så de bjöd in oss oxå... mmm vad gott det är med grillat!

Åkte tillbaka till Göteborg o vattnade fam F:s blommor. Var väl hemma vid halv åtta tror jag. När jag skulle gå ur bilen slog jag bildörren på mitt öra... aj!

Sen när jag packade upp märkte jag att korken gått upp på min salva så det var salva i hela väskan. Hurra! Sen när jag skulle dricka kaffe upptäckte jag att kylen stått på glänt hela helgen. Fint! Sen när jag skulle packa upp necessären var det schampoo i hela den. Då gick jag o la mig.

Nu är jag dödens förkyld o ska nog vara hemma från jobbet i morgon. 

Jag vill inte vara med längre...

Lägger upp lite bilder från i midsommras

Kram 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards