solros

Alla inlägg under september 2012

Av Louise - 27 september 2012 09:04

...ja...

Det gick ju inte så där aldeles lysande i måndags, eller, tja dåligt gick det ju inte heller,

men jag tror att den typen av intervjuform inte var något för mig. Det var klurigt att haspla ur sig bra svar på 2 minuter...

Men i morgon gäller det!
Börjar redan bli nervös,

känns lite som att stå framför juryn i idol...

Av Louise - 20 september 2012 10:38

...förkyld!

Så typiskt!

Ont i halsen och luftrören, inte kul alls...


Annars ser det lite ljusare ut.

Har varit på intervju och blivit kallad på en annan

så totalt tre intervjuer sedan jag börja de söka jobb i början på juni...

inte så dålig utdelning.

Nu hoppas vi bara på resultat också,

men för varje intervju är jag ju närmare ett jobb, eller hur?!
Och den här intervjun jag var på i måndags, det kändes bra! Riktigt bra!


Av Louise - 14 september 2012 10:33

...ja.

Besked från a-kassan.

Inte många kronor man får ut.

Har visst nått taket...

men lite nytta av att vara med i facket har man visst då man får ut just 80% av lönen som lovas, i 100 dagar, om man uppfyller kraven och det verkar det som jag gör. Tur det...

Jag vill ha ett jobb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Söker o söker o söker o söker...

Mentalt påfrestande!

Blä!

Av Louise - 10 september 2012 15:25

...packade vi matsäcksryggsäcken och begav oss till Sandsjöbacka för att gå på sockenvandring tillsammans med den hembygsförening där sambons mamma är med. Ca 40 personer slöt upp och vi började vår vandring. Efter ca 2 timmar var vi framme vid vårt mål, ett besök hos en man som samlat träd- och buskfrön från hela världen och planterat i sin trädgård. Så intressant! Vilken spännande människa! Efter det var vi ett gäng som tog en annan väg hem, över ljungheden. Så vackert! Vi var tillbaka vid halv fyra. En fantastisk dag!

                         

...

Av Louise - 3 september 2012 15:44

...och så lite kaffe på det!

Av Louise - 3 september 2012 15:44

...och oljemålning står på schemat för resten av em.

Fina grejer...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards