solros

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Louise - 23 augusti 2010 17:18

...gjort något äckligt! Jag städade bakom badkaret. Det var nog inte gjort de närmsta 100 åren eller så tror jag... blä! Sen är badkaret konstruerat hur knasigt som helst med ett element (?) på långsidan som vätter ut mot rummet vilket gör att man inte kan dra ut badkaret från väggen. Jag vill inte veta hur smutsigt det är där, för hur jag än gör så kommer jag inte åt. Visst kan jag skruva o greja och ta bort rören, men då kommer det antingen läcka vatten eller oxå kommer hela badkaret falla sönder för det är väldigt rostigt...

Nu undrar jag om det fanns små mystiska djur där under för jag har fullt med konstiga kliande utslag på benen...

Annars har jag diskat och tvättat idag, och druckit massa kaffe.

Tänkte jag skulle baka en kaka nu oxå av bananerna så att de inte ligger där och blir aldeles för gamla.

För övrigt sprack en tallrik mitt i tu förut när jag värmde mat i micron.

Intressant.

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards