solros

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Louise - 23 augusti 2009 10:04

...utan sambon, ja nästan tre dagar oxå...

Tänk vad skönt det är att ha lägenheten aldeles för sig själv.

Tänk vad skönt det är att få längta efter varandra, för längtar gör jag, så det gör ont.

Tror att det är nyttigt att komma ifrån varandra lite längre stunder just för att man ska få känna efter hur mycket man faktiskt längtar.

Har haft, och har en jätte trevlig helg ändå.

Efter en vecka med två sjukdagar upptäckte jag att jag dessutom hade ledig lördag, helt otippat, men det var inte alls dumt.

Så fredagskvällen ägnades åt hemmaspa, återigen. Underbart.

I går pysslade jag samt tittade på Poirot på datorn.

Sen åkte jag hem till K på middag. Där blev jag kvar till mitt i natten.

Hur trevligt som helst.

Idag har jag pyjamasparty för mig själv, dvs går i min flanellpyjamas så länge jag bara kan och myser.

Sen ska jag till S på slöjdträff.

I kväll kommer sambon hem = underbart.

I morgon, ja, då är det ledig måndag =)

Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards