solros

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Louise - 9 februari 2009 09:04

...hyresvärden nyss. Det är inte kul när folk har sur attityd från början...

Men hallå, hur många har sin årsinkomst i huvudet? Och telefonnummer till jobbet?

Man blir så trött, var lite trevlig istället, det vinner du på i längden!

Hur som helst får vi besked senast i morgon i alla fall...

Håll tummarna!

Men OJ vad jag är nervös.

Flytta ihop...

Visserligen har jag varit sambo tidigare, i 6 år, men det gör inte saken bättre, eller hur man nu ska skriva.

Det sket sig ju, kommer detta att skita sig när man blir sambo?

Eller kommer det bli kalasbra?
Ibland tänker jag aldeles för mycket.

Önskar jag bara kunde följa med och inte tänka sönder allt.

Men jag tror att det kommer funka bra, för det mesta.

Ja ja, nu är det frukost dags. Hade ingen lust att äta frukost innan jag åkte och nu har jag varit vaken sen halv sju... kurrar i magen.

Kram


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards