solros

Alla inlägg den 17 april 2008

Av Louise - 17 april 2008 11:31

Sjöjunfru i fritt broderi

Av Louise - 17 april 2008 11:18

...

Just nu mår jag så otroligt bra. Allt går min väg, det händer en massa possitiva saker hela tiden. Saker som man tror ska bli jobbiga löser sig och blir något possitivt. T.ex så lämnade jag in mitt kamera objektiv på reparation. Garantitiden hade precis gått ut, som vanligt, och reparationen skulle förmodligen bli mycket dyr, det kanske t.om skulle bli billigare att köpa ett nytt objektiv (3300kr)...

Så ringer de och säger att objektivet är klart, färdigreparerat och det är bara att komma och hämta.

"Vad kostar det då?" frågar jag

"Det står inget här så det gick på garantin" säger han...

Snacka om flyt...


Var ute med min kompis K och drack några öl i går.

Mycket trevligt. Hon hade med sig en liten present till mig för att jag var kattvkat till hennes katt för några veckor sedan -

Jag fick te... mmmmmmmmmmmm


Idag blir det sista målarkursen för terminen, sen ska vi på fotboll, jag och T.

Han är inbiten GAISare, jag tycker mest det är kul att titta på fotboll...


STOR KRAM till alla


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards