solros

Direktlänk till inlägg 15 september 2008

Det där med att...

Av Louise - 15 september 2008 14:10

...bli sjuk, få någon slags symptom på något man själv inte kan förklara, det är besvärligt. T.ex yrsel. Var kommer den ifrån? Den bara dyker upp och det känns som om golvet bara ska försvinna under fötterna. Vad beror det på? Farbror doktorn undersökte och undersökte och kom väl fram till både det ena och andra samt en trolig förklaring. EN förklaring även jag köpte, men vad gör man åt det? Försökte och insåg att en gång räcker inte, det  blev till och med värre efteråt, men så kan det ju vara… man blir lite smått dum i huvudet av alla tankar och funderingar. Man vill känna sig 100%-igt frisk, men samtidigt som man letar förklaringar letar man symptom, både möjliga och omöjliga. Man blir tokig i sitt tänkande, förvirrad och får symptom, både de möjliga och de omöjliga, förmodligen inte ens reella utan bara påhittade, men de känns…

Hjärnan går på högvarv och man kan inte plåga sin omgivning med ännu en tanke kring det här, de börjar redan bli smått trötta på allt tjat om yrsel och ”tänk om…”

Så nu jädrar ska jag sluta känna efter, sluta oroa mig och fortsätta med behandlingen för den troliga förklaringen av det hela. Nu ska jag bli mitt normala jag igen…

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 4 april 2013 21:55

...kvalitetstid med sig själv hinner man tänka många bra tankar...

Av Louise - 26 mars 2013 16:19

...från mobilen

Av Louise - 26 mars 2013 16:08

...jobba, äta, sova... Ja, det är ungefär det som jag ägnat mig åt den senaste tiden. Men nu har jag ändrat schema, solen skiner, det är vår och jag hoppas orka mer. Trivs fantastiskt bra på jobbet, det är kul att vara där. Nu ska jag bara se...

Av Louise - 17 februari 2013 20:41

...vilodag. Något som annamats i detta hushåll i dag. Inte många knop som gjorts här inte. Sov länge. Avnjöt våffelfrukost. Sambon hamnade vid sin dator för att koppla av med WOW. Jag hamnade vid min och den eminente serien "once upon a t...

Av Louise - 7 februari 2013 22:44

...no se, så att säga. Hinner lixom inte med mig själv nu och hur ska man då hinna blogga? Jobbet är fortfarande spännande o bra, men tiden räcker inte till. Sambon kan ju vara uppe sent även om han ska jobba dagen därpå, men det klarar inte jag. H...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards