solros

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2008

Tråkigt på jobbet...

Av Louise - 11 augusti 2008 13:37

...resulterar i en lista

Namn: Louise
Vad drack du senast?: Kaffe
Vad gjorde du igår kväll?: Såg på film o myste med T
Hur många hamstrar har du haft?: Ingen alls, men är ganska mycket en själv, saker är kul
Vad ska du göra i kväll?: Ta ett bad och prova mitt nyinköpta badskum
Vad ska du göra imorgon?: Jobba, typ
Senaste inköp: En stickpropp och en glödlampa, samt badskum då
Senaste film: Ja, avd hette nu den där jag såg igår? Sting var med i alla fall, men jag somnade någonstans mitt i

Vad har du i ditt fönster?: Massor med blommor och damm
Tycker du om att cykla?: Ja, det är det bästa sättet att ta sig fram, om det inte regnar
Vem sov du över hos senast?: T
Vem sov över hos dig senast?: T
Vem pussade du på senast?: T
Vad ska du göra nu?: Gå hem
Vad ska du göra sen?: Brodera lite o dricka mer kaffe
Vem träffade du sist?: Några människor från de andra kontoren
Vem skulle du vilja träffa nu?: Farmor

Sjunger du i duschen?: Ibland
Vem ringde dig senast?: Tina
Vem ringde du senast?: Pappa
Hur länge sov du inatt?: 7,5 timme ca
När ska du gå och lägga dig ikväll?: Vid tio typ
Vad gjorde du för 3 timmar sen?: Surfade
Vad skulle du vilja göra nu?: Sitta i soffan hemma o läsa
Person du kan lita på?: T så klart, o mina vänner
Har du badat i år?: ja då, flera gånger
Tidsfördriv: Vetgirig, frågesport på nätet
Vad heter du just nu på msn?: solroshäxan
Hur många syskon: 4

Kär i någon just nu?: JA
Känner du någon som heter likadant som dig?: Nej
Morgontrött: Inte så farligt
När är du född?: 29 juli 1976
Var bor du?:  min fina lägenhet
Nuvarande hårfärg: Råttfärgat
Riktiga hårfärg: Råttfärgat

Ögonfärg: Mellerade, byter färg efter humör
Vad läser du för bok nu: "Nazisternas kvinnor" av Anna Maria Sigmund
Humör just nu?: rastlös
Vad har du för parfym idag?: Ingen

Vill du ha barn?: Nej, trot inte det
Hur stort är ditt rum?:Min lägenhet är precis lagom
Har du tv/dator i ditt rum?: Jo så, i båda rummen har jag TV och en dator i sovrummet
Piercingar?: Hål i öronen
Tetueringar?: En solros över vänster fotknöl
Hur många converse allstarskor har du?: Inga
Brukar du vara osminkad i skolan?: Ja
Skostorlek: 38-39
Tre namn du går under:
1. Lollo
2. Lossan

3. Lollan
Tre saker som skrämmer dig:
1. Höga höjder
2. Ormar
3. Alla korkade människor i världens om ska bestämma

Tre saker som du har på dig:
1. Tröja
2. Kjol
3. Sandaler
Tre av dina favorit artister/band:
1. Clutch
2. Danzig
3. Entombed
Tre sanningar om dig själv:
1. Jag är mig själv
2. Jag har för mycket empati
3. Jag är omtänksam
Tre av dina hobbys:
1. Måla
2. Brodera fritt broderi
3. Läsa
Tre saker du verkligen vill ha:
1. Kärlek
2. Mer kärlek
3. Ännu mer kärlek

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 4 april 2013 21:55

...kvalitetstid med sig själv hinner man tänka många bra tankar...

Av Louise - 26 mars 2013 16:19

...från mobilen

Av Louise - 26 mars 2013 16:08

...jobba, äta, sova... Ja, det är ungefär det som jag ägnat mig åt den senaste tiden. Men nu har jag ändrat schema, solen skiner, det är vår och jag hoppas orka mer. Trivs fantastiskt bra på jobbet, det är kul att vara där. Nu ska jag bara se...

Av Louise - 17 februari 2013 20:41

...vilodag. Något som annamats i detta hushåll i dag. Inte många knop som gjorts här inte. Sov länge. Avnjöt våffelfrukost. Sambon hamnade vid sin dator för att koppla av med WOW. Jag hamnade vid min och den eminente serien "once upon a t...

Av Louise - 7 februari 2013 22:44

...no se, så att säga. Hinner lixom inte med mig själv nu och hur ska man då hinna blogga? Jobbet är fortfarande spännande o bra, men tiden räcker inte till. Sambon kan ju vara uppe sent även om han ska jobba dagen därpå, men det klarar inte jag. H...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards