solros

Direktlänk till inlägg 4 augusti 2008

Å regnet det bara öser ner...

Av Louise - 4 augusti 2008 12:45

...tralla la la la... och jag har inga regnkläder så jag komemr att bli dyngsur när jag ska hem sen... tjoho...

Utanför kontoret där jag sitter regnar det och på andra sidan, dvs, innåt i byggnaden droppar det... det är en spricka i rutan i taket så det droppar ner regnvatten. Tur att jag har en radio på kontoret, annars skulle jag störa mig på droppandet något kopiöst.

Annars sorterade jag i går, sortarade i mitt liv.

När jag var hem-hemma sist så städade jag mitt flickrum och hittade div kassar med prylar som jag tog med mig ner hit. Bl.a mina gamla daböcker. Började läsa i dem i går och oj vad jag är glad att jag inte är tonåring länger. Usch vad jag verkar ha haft det jobbigt, och vad mycket tankar och funderingar man hade.

Hittade även någr kassar med brev. Varför har man näst intill sutat skriva brev? Jag blev aldelels nostaligisk när jag satt och läste de gamla breven. Brev från vänner, en del som jag har kvar, en del som jag lixom tappat på vägen. Hur som helst fick denna brevhög mig att tänka efter och i dag när jag inte haft så mycket att göra på kontoret har jag faktiskt suttit och skrivit lite brev till mina gamla vänner, så nu får vi se om jag kasnke får ett eller annat berv tillbaka i min brevlåda, något som inte är räkningar

Kramar på er


 
 
maddlur

maddlur

7 augusti 2008 21:13

Japp, det är bara å ta fram blodpuddingen nu hörrö... Det va så sjukt gott!!! Mmmmmm


Detdär med brev... det är ju så himla himla mysigt att få ett handskrivet brev i brevlådan... Att se att någon ansträngt sig och setat ner en stund å tänkt på en medans den plitat ner ord på ett noga utvalt pappersark... Å härligt... Jag ska nog också ta och skriva några brev... :)

Tack själv för tipset.. ;) haha Ett givande och tagande... ;)

http://maddlur.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 4 april 2013 21:55

...kvalitetstid med sig själv hinner man tänka många bra tankar...

Av Louise - 26 mars 2013 16:19

...från mobilen

Av Louise - 26 mars 2013 16:08

...jobba, äta, sova... Ja, det är ungefär det som jag ägnat mig åt den senaste tiden. Men nu har jag ändrat schema, solen skiner, det är vår och jag hoppas orka mer. Trivs fantastiskt bra på jobbet, det är kul att vara där. Nu ska jag bara se...

Av Louise - 17 februari 2013 20:41

...vilodag. Något som annamats i detta hushåll i dag. Inte många knop som gjorts här inte. Sov länge. Avnjöt våffelfrukost. Sambon hamnade vid sin dator för att koppla av med WOW. Jag hamnade vid min och den eminente serien "once upon a t...

Av Louise - 7 februari 2013 22:44

...no se, så att säga. Hinner lixom inte med mig själv nu och hur ska man då hinna blogga? Jobbet är fortfarande spännande o bra, men tiden räcker inte till. Sambon kan ju vara uppe sent även om han ska jobba dagen därpå, men det klarar inte jag. H...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards