solros

Direktlänk till inlägg 11 november 2007

Tänka sig...

Av Louise - 11 november 2007 15:12

...att ens åtta år yngre lillebror vill umgås. I fredags åkte han och hans klasskompis ner till stan från Skara för att hälsa på klasskompisens kusin och gå ut o festa lite. Då ringer bror och undrar om inte han o kompisen kan komma till mig o äta räkor på kvällen. Det gick bra, så det gjorde vi. De skjutsade mig hem till T sen. I går sen, efter den fantastiskt trevliga tjejkvällen då vi avhandlade bröst, jobbet, "vad skulle du heta om du var en IKEA möbel" och div andra tokerier, åkte vi in till stan för att gå ut. Men det stället vi gick till var inge skojigt. Fick ett mess från bror att de var på ett annat ställe och om jag ville kunde jag komma dit, så jag gick dit. Trevligt. Kom inte hem förrens 4 i morse. Då var jag glad att jag köpt in plastglas till kvällen. Bara slänga allt i en stor påse, ingen disk. Idag har det varit slö-och-slapp dag. Diskat lite, sett en Beckfilm, ringt pappa på farsdag o sen bara läst.

Skönt.

Ska fortsätta med det sistnämnda nu. 

Kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 4 april 2013 21:55

...kvalitetstid med sig själv hinner man tänka många bra tankar...

Av Louise - 26 mars 2013 16:19

...från mobilen

Av Louise - 26 mars 2013 16:08

...jobba, äta, sova... Ja, det är ungefär det som jag ägnat mig åt den senaste tiden. Men nu har jag ändrat schema, solen skiner, det är vår och jag hoppas orka mer. Trivs fantastiskt bra på jobbet, det är kul att vara där. Nu ska jag bara se...

Av Louise - 17 februari 2013 20:41

...vilodag. Något som annamats i detta hushåll i dag. Inte många knop som gjorts här inte. Sov länge. Avnjöt våffelfrukost. Sambon hamnade vid sin dator för att koppla av med WOW. Jag hamnade vid min och den eminente serien "once upon a t...

Av Louise - 7 februari 2013 22:44

...no se, så att säga. Hinner lixom inte med mig själv nu och hur ska man då hinna blogga? Jobbet är fortfarande spännande o bra, men tiden räcker inte till. Sambon kan ju vara uppe sent även om han ska jobba dagen därpå, men det klarar inte jag. H...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards