solros

Alla inlägg under augusti 2007

Av Louise - 16 augusti 2007 11:54

...är inte alls dumt. Igår var vi ett gäng som var ute o drack öl. Det var länge sen o det var verkligen trevligt. Det är kul att träffa vänner man inte sett på länge. I förrgår kom en annan kompis hem till mig som jag inte heller sett på väldigt länge, så det blev prat hela natten. Nu börjar det kännas i kroppen att jag inte sovit tillräckligt. Men då är det bra med ledig dag =)

I helgen ska jag o T ut till S på Rörö. Lite skärgårdsliv kan ju aldrig skada. det ska verkligen bli trevlgt. Lite senare i dag ska jag till Stenungsund och hänga en konstutställning. Så det är fullt upp. T sover nu eftersom han jobbat natt, så jag sitter här vid hans dator o försöker få tiden att gå tills jag ska väcka honom. Ska nog göra mig lite kaffe tror jag, det är ju aldrig fel.

Kram 

Av Louise - 12 augusti 2007 12:44

...härligt!

Har inte hunnit med så väldans mycket sen jag kom hem. Just nu är jag hos T. Borde vara hemma hos mig själv o ta itu med tvättberget, men det är mycket trevligare att vara här. Kom ju hem natten mellan torsdag o fredag. Chefen o jag hade gjort upp att jag skulle ringa på fredagen när jag vaknat för att se om jag behövdes på jobbet. Ringde vid halv elva o han sa att han skulle ringa tillbaka. Det gjorde han dock inte inte vilket resulterade i att jag fick hela fredagen till att packa upp, städa i ordning efter utlånandet av lägenheten, fika med grannen o äta sushi med T. Helt otroligt skönt! Det är föresten inte så dumt att låna ut lägenheten... när man får en STOR kladdkaka i frysen, ett paket glass, lök, potais, lök, lime, en tetra vin, 50 kr fastsatta med kylskåpsmagnet på kylen o en tvål från lush som födelsedagspresent, då känns det trevligt med vänner =)

I går jobbade jag o i dag slöar jag, i kväll måste jag nog tvätta...

Hoppas att jag kan lägga in lite bilder senare och en reseresumé så småningom...

Kram 


Av Louise - 10 augusti 2007 12:09

...från 2 UNDERBARA veckor i paradiset. Ja, i alla fall nästan. Vilken natur, vilken luft, vilket ljus o till råga på allt har jag lyckats bli solbränd =)

Jag har varit 2 veckor på azorerna, helt fantastiskt. Jag har sett en kaskelottval, massor med delfiner, underbar natur,badat i varma källor, djungelvandrat, ätit gott, druckit fantastiskt vin, snorklat..

Och är trots allt detta utvilad. 

Jag ska skriva mer senare när jag packat upp. Har ni tur kommer det lite bilder oxå.

Kram så länge 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards